Sukcesy naszych absolwentów

Jacek Wach

wach-jacek.jpgMóc powiedzieć „rób to co kochasz a nigdy nie będziesz pracować” i sprawić by zdanie to stało się zawodową życiową dewizą to niewątpliwe szczęście i przywilej pasjonatów. Bez wątpienia do rozwoju pasji, jaką jest marketing i wszystko co z nim związane przyczynił się w moim przypadku Wydział Zarządzania  Politechniki Rzeszowskiej. Co sądzę na jego temat? Powiem krótko: wiedza przekazana z pasją, pasję kreuje…

Jacek Wach – Kierownik Działu Marketingu i Obsługi Klienta, BMM Sp. z o.o.

Zarządza Działem Marketingu i Obsługi Klienta, odpowiedzialny za projektowanie kampanii marketingowych, kreację wizerunku marki BMM Sp. z o.o. i jej produktów. Twórca Systemów Identyfikacji Wizualnej. 

Beata Słowiak

Zajęła trzecie miejsce w Teleturnieju „1 z 10” (premiera miała miejsce 28.11.2011 w TVP 2; był to 5 odcinek 68 edycji Teleturnieju).

Mimo, iż już od szkoły średniej kształcę się w kierunku ekonomicznym i pokrewnych, to z zamiłowania jestem humanistą, pasjonatką historii. Przez kilka lat brałam udział w organizowanym przez portal histmag.org "Turnieju Historycznym" - trzeba przyznać z różnym szczęściem, ale zawsze z wielką ochotą. Jestem także zaangażowana się w różne inicjatywy czy działalność organizacji. Jestem ciekawa świata, lubię przygody, nowe wyzwania, rywalizację, ale zawsze staram się pamiętać, że najważniejszy jest człowiek. Cenię nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim mądrość.

beata-slowiak.jpgCzas studiów uważam za niezmiernie ciekawy okres, który pozwala przede wszystkim na nauczenie się wiele o sobie i o świecie oraz poznanie wielu interesujących osób i zawarcie przyjaźni czasami na całe życie. Studia to nie tylko nauka - najlepiej wiedzą o tym studenci.

Do "1 z 10" zgłosiłam się... przypadkiem. Kiedyś z nudów surfowałam po Internecie i z ciekawości weszłam także na stronę tego teleturnieju. Przez wiele lat bardzo często śledziłam zmagania jego uczestników w telewizji i jednocześnie sama odpowiadałam na pytania przed telewizorem. I tego dnia... po prostu wypełniłam dostępny na stronie formularz zgłoszeniowy. Wkrótce otrzymałam zaproszenie na eliminacje, a gdy je przeszłam, to stwierdziłam, że takiej szansy nie wolno zmarnować - i bez wahania (chociaż nie bez stresu) pojechałam na nagranie. Była to wspaniała i niezapomniana przygoda. Nie liczył i nie liczy się dla mnie wynik (chociaż jak na debiut to i tak nie najgorzej), gdyż była to dla mnie przede wszystkim świetna zabawa w dodatku w towarzystwie tak szacownej i zacnej osobistości medialnej, jaką jest Pan Tadeusz Sznuk. Miałam okazję poznać go, porozmawiać i doświadczyć jego ogromnej życzliwości w stosunkach z ludźmi. No i oczywiście poznałam telewizję "od kuchni" - co jest niezmiernie ciekawe i pouczające.

Czy coś się zmieniło po występie w programie? Otrzymałam bardzo dużo życzliwych słów i gratulacji - tych ostatnich nie do końca zasłużenie - gdyż nie uważam mojego występu za wyjątkowy wyczyn - każdy może wziąć udział w tym i innych tego typu programach - wystarczy tylko chcieć.

Z mojej strony gorąco zachęcam studentów i nie tylko do próbowania swych sił na różnych polach i w różnych dziedzinach - także w telewizji - naprawdę warto, gdyż tylko w ten sposób można nabyć życiowego doświadczenia i przeżyć pasjonujące przygody. Kto niewiele robi, niewiele osiągnie. A w "1 z 10" wystąpię ponownie za cztery lata.

Absolwentka studiów magisterskich kierunku zarządzanie i marketing (rok ukończenia: 2010).

Elżbieta Kruszyńska

elzbieta_kruszynska_1.jpg

Jestem właścicielką Restauracji Cafe Bazylia, którą prowadzę od 2003 roku. Zatrudniam 8 osób, które tworzą zgrany zespół ze mną na czele. Cafe Bazylia dynamicznie się rozwija. Zwracam uwagę na stworzenie w restauracji miłej atmosfery oraz zaoferowania klientom smacznego i zdrowego jedzenia. Przywiązuję uwagę do szczegółów. Pragnę, aby nasi goście czuli się jak w raju śródziemnomorskim. Kocham te klimaty, co ma swoje odbicie w ofercie restauracji. Bazujemy na kuchni śródziemnomorskiej, a szczególnie na kuchni włoskiej. Należy pamiętać, że jedzenie może także leczyć. Zdobyliśmy wiele uznanych certyfikatów m.in Di Garanzia. Możemy pochwalić się także srebrnym wyróżnieniem serwisu www. GdzieZjeść.info. Mamy grono stałych klientów, o których bardzo dbamy. W swojej historii gościliśmy wielu znakomitych gości.

W ostatnim czasie odwiedził Cafe Bazylię Krzysztof Ibisz. Na co dzień zaszczycają nas swoimi odwiedzinami dziennikarze, aktorzy, pracownicy naukowi. Oprócz restauracji i imprez okolicznościowych bardzo prężnie rozwijam catering dla firm i osób indywidualnych z dowozem i obsługą. Dużo pracuję, ale znajduję czas na naukę np. języków obcych. W wolnym czasie lubię spędzać czas w ogrodzie. Cieszy mnie zabawa z psami. Mam też kota i rybki.

Bardzo miło wspominam czas studiów na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Oprócz zdobytej wiedzy, którą mogę wykorzystywać, poznałam wiele wartościowych osób, z którymi mam kontakt do dziś. Polecam studia na tym Wydziale, który ma młodą i ambitną kadrę o wysokich kwalifikacjach.

Elżbieta Kruszyńska

Właścicielka Restauracji Cafe Bazylia

Marcin Kłak

marcin-klak.jpgStudia magisterskie ukończyłem na dwóch kierunkach Politechniki Rzeszowskiej tj. na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa w 2002r.oraz na Wydziale Zarządzania i Marketingu w 2004r. Bezpośrednio po ukończeniu studiów magisterskich rozpocząłem studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu uzyskałem w maju 2010r. W międzyczasie ukończyłem również studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Przemyślu. W 2009r. ukończyłem Polsko-Amerykańską Szkołę Biznesu Politechniki Krakowskiej i Central Connecticut State University. Jestem również absolwentem dwuletnich studiów menedżerskich Master of Business Administration prowadzonych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów i Uniwersytet Gdański, które ukończyłem w 2010r.

marcin-klak-ksiazka-min.jpgMoje główne zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniach związanych z gospodarką opartą na wiedzy, współczesnych koncepcjach zarządzania, innowacyjności, kapitale intelektualnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Z tego zakresu posiadam dorobek naukowy w postaci publikacji kilkudziesięciu referatów w wydawnictwach zwartych oraz udziału w kilkudziesięciu konferencjach. W swoim dorobku posiadam również publikację książkową pt. „Zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie”, wydaną w czerwcu 2010r. Książka, ma charakter recenzowanej monografii, opartej na bogatym materiale źródłowym. Opisałem w niej w syntetyczny sposób problematykę zarządzania wiedzą we współczesnych organizacjach gospodarczych. Książka może również służyć jako podręcznik dla studentów studiów I i II stopnia oraz studiów podyplomowych i doktoranckich w zakresie szeroko rozumianych nauk o zarządzaniu. Zebrana w niej wiedza będzie przydatna także osobom prowadzącym samodzielną działalność gospodarczą, kadrze zarządzającej oraz pracownikom przedsiębiorstw. Zachęcam do jej przejrzenia, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Link do książki.

Zawodowo związany jestem z przedsiębiorstwem WSK „PZL-Rzeszów” S.A., gdzie pracuję od 2004r. - obecnie w Dziale Personalnym. Dodatkowo jako trener wewnętrzny prowadzę szkolenia zamknięte dla pracowników firmy. Nie ukrywam, że to właśnie WSK umożliwiło mi podwyższanie kwalifikacji zawodowych poprzez opłatę czesnego i podręczników na części z odbytych studiów oraz udział w licznych szkoleniach i kursach. Natomiast publikacje i udział w konferencjach w dużej mierze finansowałem ze środków stypendium doktoranckiego przyznanego mi przez Departament Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

To nie przypadek, że tak bogate doświadczenie praktyczne i teoretyczne w dziedzinie zarządzania, zaczęło się od Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Wykładają tu bowiem wyśmienici fachowcy, wysoko cenieni w środowisku naukowym i praktyce biznesowej. Każdy absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu otrzymuje potężną dawkę wiedzy na temat współczesnych trendów zarządzania i jest dobrze przygotowany do pracy w realiach biznesowych. Pracując w Sekcji Pozyskiwania Zasobów Ludzkich byłem odpowiedzialny za proces rekrutacji. Z przyjemnością muszę stwierdzić, że absolwenci Politechniki Rzeszowskiej bardzo korzystnie wypadali na tle pozostałych kandydatów.

Marcin Kabała

marcin_lux_2.jpgWspomnienia ze studiów na Wydziale Zarządzania i Marketingu oraz pobytu w Rzeszowie mam przyjemne. Dobrze wspominam Wykładowców, ich ciekawe zajęcia oraz niepowtarzalną atmosferę.

Obecnie pracuję w Europejskim Biurze Goodyeara w Luxemburgu. Zajmuję się estymacjami sprzedażowymi opon do pojazdów komercyjnych (ciężarówki, ciągniki, naczepy, duże maszyny budowlane) dla Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Przez cztery wcześniejsze lata byłem odpowiedzialny za sourcing opon osobowych, czyli podejmowałem decyzje dotyczące miejsca produkcji opon tzn. która z wielu europejskich fabryk Goodyeara powinna produkować dany rodzaj i rozmiar opony.

Lubię pracować w tak dużym Koncernie, gdzie codziennością jest praca z ludźmi z rozmaitych krajów i kultur, mówiących różnymi językami, mających inne zwyczaje, patrzących na świat z rożnych perspektyw. To ciągła lekcja wyrozumiałości i otwartości.

Uważam, że powodzenie zawodowe zależy od nas samych. Każdy człowiek dostaje swoją szansę czy nawet kilka szans w życiu i zazwyczaj pojawiają się one niespodziewanie. Przygotowanie do niej zależy tylko od nas samych, nawet nie od samej uczelni, bo każda szkoła daje nam więcej możliwości niż jesteśmy w stanie wykorzystać. Uczmy się więc zatem nie dla dyplomu, ale dla bycia przygotowanym do naszej szansy.

Marcin Kabała
Goodyear Luxemburg
Rok ukończenia studiów 2002
Absolwent 5-letnich studiów stacjonarnych na kierunku: zarządzanie i marketing

 Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję